Bukowina Tatrzańska X Royal Wear

Hej kochani!!
Dzisiaj nowy post z wyjazdu w nasze polskie góry. Postanowiłem, że pokaże wam kilka prywatnych zdjęć z pobytu, aby udowodnić wam, że wcale nie trzeba wydawać mnóstwo pieniędzy by jechać w góry za granicę. W Polsce, też jest pięknie! Zobaczcie sami :) Oczywiście nie będę opowiadał wam całego pobytu, bo to bez sensu. Pokaże tylko najlepsze miejsca.

Miłego Czytania :)

Zakwaterowaliśmy się w Bukowinie Tatrzańskiej wieś podhalańska w Polsce położona w województwie małopolskim, w powiecie tatrzańskim. Z tarasu rozlegały się piękne widoki :)

W Zakopanym wjechaliśmy na Gubałówkę. Przyznajcie sami, że widoki są przepiękne.

Kilka dni później pojechaliśmy nad Jezioro Czorsztyńskie do którego mieliśmy kilkadziesiąt kilometrów. Zanim dojechaliśmy na miejsce zatrzymaliśmy się w pewnym miejscu. Była to rzeka Białka - prawy dopływ Dunajca. Kto śledzi mojego bloga wie o co chodzi. Natomiast ten kto nie wie zaraz się dowie na końcu wpisu. Nigdy tam nie byłem! Piękne tereny i zamki np. Zamek w Nidzicy. Oto kilka zdjęć z tego jakże pięknego miejsca.

zdjęcie z rowerków wodnych

(hahaha) opalanko

Kolejny cały dzień spędziliśmy na basenie w Białce Tatrzańskiej - Bania. Pogoda jak widać dopisała by wykąpać się na basenie zewnętrznym. Nie będę tutaj opisywał jak było, bo chyba wiadomo że to nic wyjątkowego i każdy w swoim życiu był nie raz. Natomiast przed obiektem stał fragment skały wydobyty z głębokości 1940 m z odwiertu geotermalnego. 15.06.2011 zdj. poniżej

Tak jak obiecywałem odbyła się sesja promocyjna dla sklepu Royal Wear z którym współpracuję od kilku miesięcy. Stylizacja nadaje się zarówno do szkoły jak i na wieczór.
Stylizacja Royal Wear ukaże się w kolejnym wpisie na moim blogu.